Bleach Online Forum

 Retrieve Password
Search
Author: jackthehorn

EVENTS 30/11/2018 Thanks for-Giving [Copy URL]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post time 2018-11-30 18:21:30 |Show all posts
EdmondGzv replied at 2018-11-30 10:09
how much top-up for free flip?

probably 100 gold for 1 flip? dunno really. top up small amount like 400 gold and see how many flips you get.

Use magic Report

Rank: 3Rank: 3

Post time 2018-11-30 18:42:14 |Show all posts
Edited by EdmondGzv at 2018-11-30 18:43
DeEmEn replied at 2018-11-30 18:21
probably 100 gold for 1 flip? dunno really. top up small amount like 400 gold and see how many fli ...

topped-up 20$ and didn't got any.
anyway i got almost 3 red cards from this, but i'm not gonna do this event, I don't like the rewards, will w8 Christmas...

Use magic Report

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Post time 2018-11-30 19:18:39 |Show all posts
EdmondGzv replied at 2018-11-30 16:42
topped-up 20$ and didn't got any.
anyway i got almost 3 red cards from this, but i'm not gonna do t ...

yup yup, good idea. =]

Use magic Report

Rank: 3Rank: 3

Post time 2018-11-30 22:04:42 |Show all posts
EdmondGzv replied at 2018-12-1 04:42
topped-up 20$ and didn't got any.
anyway i got almost 3 red cards from this, but i'm not gonna do t ...

i spend 1500 gold.. thats 15 flips...all were blue... this is not a good event lolzzz

Use magic Report

Rank: 3Rank: 3

Post time 2018-11-30 22:35:13 |Show all posts
drekrocks19@gmail.com replied at 2018-11-30 22:04
i spend 1500 gold.. thats 15 flips...all were blue... this is not a good event lolzzz

I got 150 gantz, i had about 20 from holloween, was decent price for the mod. tho needs 200 for next upgrade..will w8 Christmas anyway.Like, I donțt want sockets, hogyoku pills, random things. Want solid resources. Made some calculations with what I saw on youtube. About 60k gold is enough for BwB and Kugo..and the stones+exclusive is nice.

Use magic Report

Rank: 3Rank: 3

Post time 2018-12-1 09:05:58 |Show all posts
EdmondGzv replied at 2018-12-1 08:35
I got 150 gantz, i had about 20 from holloween, was decent price for the mod. tho needs 200 for ne ...

nice , i already have bwb ... thinking about ichimonji or kugo ... trying 2 stack gold... but with all the new releases...jeeezz

Use magic Report

Rank: 3Rank: 3

Post time 2018-12-2 15:38:46 |Show all posts
drekrocks19@gmail.com replied at 2018-12-1 09:05
nice , i already have bwb ... thinking about ichimonji or kugo ... trying 2 stack gold... but with ...

Lelouch, u have BwB with HVI? agree on the last point

Use magic Report

Rank: 3Rank: 3

Post time 2018-12-2 21:51:31 |Show all posts
EdmondGzv replied at 2018-12-3 01:38
Lelouch, u have BwB with HVI? agree on the last point

nope , running bwb with muken ... can sell only 1 kidney ...lolzz

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register now

Archiver|GoGames.me

GMT-5, 2018-12-13 07:11 , Processed in 0.024733 second(s), 9 queries , Xcache On.

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

Top